Pogoji poslovanja
Podatki o podjetju:
Datum vpisa v sodni register pri Okrajnem Sodišču v Mariboru: 18.9.2003. Vložna številka: 11177200. Številka vpisa SRG: 200301248
Član Obrtne zbornice Lenart
Podjetje je zavezanec za DDV.
Email: info@foto-tone.si
Foto Tone je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Foto Tone d.o.o., Trg osvoboditve 1, matična številka: 1857657000, davčna številka: 42604869, in je hkrati ponudnik e-storitev.
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč zakonske obveznosti o varstvu potrošnikov, varovanju osebnih podatkov in e-poslovanju.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika (v nadaljevanju tudi: kupca, naročnika) in trgovine ter urejajo poslovni odnos med njima. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu Foto Tone.
Kupca in ponudnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Kontakt, delovni čas in prevzemno mesto
Če potrebujete dodatne informacije ali pomoč pri spletnem nakupu, dostavi, uporabi spletne strani ali vračilu blaga, se lahko obrnete na nas preko e-naslova: info@foto-tone.si. Odgovorili bomo v najkrajšem možnem času. Za vse informacije glede oddanega naročila se prosimo, sklicujte na št. naročila (npr. #5555), ki jo najdete v prejetem obrazcu za potrdilo naročila.
Spletna trgovina za oddajo naročil deluje 24 ur na dan, vaša naročila pa so v fizični obdelavi v času delovnika fizične trgovine Foto Tone. V nujnih primerih lahko pokličete 031/615-022.
Če želite vaše naročilo prevzeti osebno, lahko to storite v delovnem času in na naslovu Foto Tone d.o.o. Trg osvoboditve 1, 2230 Lenart, pri čemer nam je to potrebno sporočiti hkrati z oddajo spletnega naročila. To storite na naslov info@foto-tone.si in se pri tem sklicujete na št. naročila.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
* identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
* kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
* bistvene značilnosti blaga
* dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
* pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
* vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
* način plačila in dostave
* časovno veljavnost ponudbe
* rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
* pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Cene v spletni trgovini
Cena označena ob artiklu je redna cena posameznega artikla v naši spletni trgovini. Vse cene so v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s tukaj navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji.
V rubriki Znižano so cene ob artiklih znižane redne cene in prav tako vsebujejo DDV. Znižane cene nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Prijava v spletno trgovino
V spletno trgovino Foto Tone se za nakup ni potrebno prijavljati, lahko pa to storite, če želite ustvariti svoj račun. Če želite opraviti zgolj nakup, morate le vpisati zahtevane podatke ob oddaji naročila.
Naročanje
Ko v razdelku Trgovina izberete želeni izdelek, sledite navodilom. Ta vas po korakih vodijo od izbire artikla in količine, do vnosa potrebnih podatkov za dostavo in plačilo ter končne potrditve naročila. Naročila ni mogoče zaključiti, če ne obkljukate možnosti, da ste prebrali oz. ste seznanjeni s Splošnimi pogoji poslovanja. Naročilo nakupa je opravljeno, ko na vaš vneseni e-naslov prejmete sporočilo z obrazcem Hvala za vaše naročilo, ki vsebuje podatke o naročilu, dostavi in plačilu.
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Cene ponudbe veljajo 3 dni.
Kupoprodajna pogodba in izpolnjevanje obveznosti
Kupoprodajna pogodba med Foto Tone in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko Foto Tone kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom/predmetom sporočila: Vaše naročilo z dne mesec xx, xxxx). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika storitev kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in ustrezno varovana in potrošniku dostopna v profilu.
Rok dobave je 7 dni od naročila.
Poprava napak pred oddajo naročila
V spletni trgovini https://trgovina.foto-tone.si/ se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) lahko odloči za ogled košarice ali nakup. Ob kliku na oglej si košarico, se uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je dodal v nakupovalno košarico.
Kupec lahko preveri pravilnost naročila in se seznani s celotno košarico - nakupom, ki ga želi opraviti tako ,da klikne na košarico v desnem kotu strani. V košarici so vidni vsi artikli, cena in skupni znesek naročila.
Kupec lahko izdelke, ki jih je dodal v košarico odstrani iz košarice tako, da klikne na košarico v desnem kotu. S klikom na košarico se mu prikažejo vsi izdelki v košarici. Izdelke lahko odstrani iz košarice s klikom na križec "odstrani" ob imenu izdelka. Na ta način lahko odstrani vse izdelke dane v košarico ali samo izdelke, ki jih ne želi kupiti.
Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo "Nadaljuj z nakupom". S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj v spletno trgovino.
Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga
O nameravanem odstopu od pogodbe nas mora kupec v zakonsko določenem roku (14 dni) obvestiti pisno na naslov Foto Tone d.o.o. Trg osvoboditve 1, 2230 Lenart ali na e-naslov info@foto-tone.si.
Pošiljka mora biti vrnjena s priporočeno pošto na vaše stroške in ustrezno odpremljena (zavarovana pred poškodbami). Vrnjeni pošiljki mora biti obvezno priložen račun.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške vam bomo obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.
Po 43.č členu Zakona o varstvu potrošnikov (ZvPot) ima pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena ZvPot, teče štirinajstdnevni rok za uveljavljanje pravice od dneva, ko je potrošnik sprejel blago.
Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini (nepoškodovano, ni znakov uporabe) odposlati podjetju v štirinajstih (14) dneh po sporočilu podjetju o odstopu od pogodbe, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti opravljeno plačilo za artikel skupaj s poštnino. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v štirinajstih (14) dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe.
Pravice iz naslova stvarne napake
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja NA TEJ POVEZAVI
Pravice iz naslova stvarne napake (37. – 37.č člen Zakona o varstvu potrošnikov) lahko kupec uveljavlja pri prodajalcu osebno (o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo) ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena. Pravico lahko uveljavlja 2 leti od nakupa. Ob tem mora priložiti račun ter pisno obvestilo o napaki, v katerem jo natančno opiše. Prodajalcu mora omogočiti, da artikel, ki je predmet uveljavljanja pravice, pregleda.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Prevzem artiklov vrnjenih iz obravnave stvarne napake
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Izdaja računa in način plačila
Spletna trgovina omogoča način plačila preko PayPala ali predračunu.
Plačilo na TRR podjetja je mogoče samo vnaprej kot predplačilo. Po plačilu kupec pošljite potrdilo o plačilu na info@foto-tone.si. Kot referenco pri plačilu vnesite ID naročila.
Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom o pravici do odstopa od pogodbe.
V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu Foto Tone, prejme kupec natisnjen račun za kupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Dobavni rok
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-5 delovnih dni. Za izdelke, ki niso na zalogi, vas bomo o tem pisno obvestili in sporočili ali je dobava možna ter v kakšnem času. V kolikor dobavni rok za kupca ni sprejemljiv, lahko odstopi od naročila s pisnim obvestilom po pošti ali na e-naslov v roku 14 dni.
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Kupec poravnan kupnino dostavljavcu pošiljke. Izvajalec dostave je izbran s strani ponudnika storitve. Poštnina znaša za vse pošiljke 3,50€. Dostava je mogoča samo na naslovu v Sloveniji.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani ali pokazani tretjim osebam.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, računov in ostalo potrebno komunikacijo ter morebitno občasno pošiljanje informativnega/oglasnega gradiva.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla svojega e-poštnega naslova.
Oglasna sporočila
Oglasna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
* jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
* pošiljatelj mora biti jasno razviden
* različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne.
* željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
Oglasna sporočila lahko prejemate, če ste opravili nakup v naši spletni trgovini ali izpolnili Pristopno izjavo v trgovini Foto Tone. Uporabnik se lahko kadarkoli pisno odjavi od prejemanja informativnega/oglasnega gradiva tako, da na kontaktni e-naslov ponudnika info@foto-tone.si ali naslov trgovine Trg osvoboditve 1, 2230 Lenart pošlje sporočilo z zahtevo po prenehanju prejemanja omenjenega gradiva in navede kontakte, na katere to gradivo prejema.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov. Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Foto Tone d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
Vašo pritožbo lahko oddate na naslov info@foto-tone.si ali pisno na Foto Tone d.o.o., Trg osvoboditve 1, 2230 Lenart.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Hvala za vaše zaupanje!